close
24啦.....24啦
唉.......又輪到我行 24 啦....
簡直長夜慢慢....點過好呢?
唯有 Update 一下我這個部落啦 !
好在這期拍"英俊哥" (而且可以吹下水, 不會太悶.),
現在, 真的人如其名
這裡變成三不管地帶....哈哈哈...非常 Free
Free 到蒼蠅飛過都聽到見到, 我對眼就快變鬥雞眼
 
不過, 今其英俊哥行正更, 現在飛到同黑仔哪裡一起度下期的更表
只好掉下我面對一班"哥兒們"....(日 Print 夜 Print; Print 夠未呀)
(((((( 好難頂 ))))))
唔頂啦, 我決定開拍 """ 24 """
(是朋友的, 比下面買票入場)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小 西邪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()